Tagastamine ja vahetamine

Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada või vahetada teise suuruse või mudeli vastu 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Selleks tuleb täita tootega kaasas olnud tagastusleht ja tulla lähimasse Weekendi kauplusesse või saata kaup Seminari 18, Rakvere (Kroonikeskuse Smartpost või Turutare Omniva automaat, saaja tel.nr panna palun 537 51 557).

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis.

Kliendil on võimalus e-poest Smartposti või Omniva pakiautomaati tellitud kaup 14 päeva jooksul tasuta vahetada, sisestades paki postiautomaati sama Smartposti uksekoodiga, mida kasutasite kättesaamisel või Omniva sms toodud uksekoodiga. Toote tagastamisel Smartposti või Omniva postiautomaadiga Weekend Eesti OÜ kulul, on meil õigus tagastatavalt summalt kinni pidada ostuga seotud postikulud.

Tasuta saab kõiki e-poest ostetuid tooteid tagastada lähimasse Weekendi kauplusesse, vaata kontakte siit.

NB! Smartposti ja Omniva tagastatavad kaubad toimetatakse meieni 2x nädalas, seega võib kauba jõudmine meieni võtta aega 3-4 päeva. Kõige kiirem viis toote tagastamiseks või vahetamiseks on tuua see lähimasse Weekendi kauplusesse. NB! E-poest tellitud kauba eest tavakaupluses raha ei tagastata.

Vahetustoode jõuab kliendini hiljemalt 7 päeva jooksul alates tagastatud kauba jõudmisest meieni ja esimene kord on toote vahetus kliendile Smartposti või Omniva-ga tasuta. Alates teisest vahetusest tasub kõik postikulud klient.

Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest Weekend Eesti OÜ poolt. Kaupleja ei tagasta raha kättetoimetamisega kaasnenud kulude eest.

Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensioonid esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja. 

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist. 

Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab Klient kahe kuu jooksul saatma toote tagasi meie e-poe teenindusse aadressil Seminari 18, Rakvere või tooma lähimasse Weekendi kauplusesse ning lisama tootega kirjaliku avalduse järgneva infoga:

  • Kliendi nimi ja kontaktandmed;
  • kaebuse esitamise kuupäev;
  • tootel ilmnenud defekt;
  • Weekend Eesti OÜ-le esitatav nõue;
  • arve number, võimalusel lisada arve koopia.

Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 2 kuu jooksul peale defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.

Võimalusel palume nõuetele mittevastava tootega tulla lähimasse Weekendi kauplusesse, et leida pretensioonile võimalikult kiiresti mõlemaid osapooli rahuldav lahendus.

Juhul, kui kliendi avaldus toote defekti kohta rahuldatakse, hüvitatakse kliendile ka defektiga toote tagastamisega seotud mõistlikud postikulud.

Weekend ei vastuta:

  • Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
  • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
  • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.