Tagastamine ja vahetamine


Kõiki ostetud tooteid saab tagastada või vahetada 100 päeva jooksul!

Kauba vahetamine ja tagastamine

Kui e-poest ostetud kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada või vahetada teise suuruse või mudeli vastu 100 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest.

Kliendil on võimalus e-poest Smartposti või Omniva pakiautomaati tellitud kaup 14 päeva jooksul tasuta tagastada, sisestades paki postiautomaati sama Smartposti uksekoodiga, mida kasutasite kauba  kättesaamisel või Omniva sms-is toodud uksekoodiga, muudel juhtudel kannab kulud Klient.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada müügilepingust taganemise avaldus. Selleks tuleb täita tellimusega kaasas olev tagastusleht (taganemisavalduse tüüpvorm on kättesaadaval siit). Soovi korral võib tagastada kauba koos täidetud tagastuslehega lähimasse Weekendi kauplusesse või saata Niine 4a, Rakvere, 44313 (Kroonikeskuse Smartpost või Turutare Omniva pakiautomaat, saaja tel.nr 58 508 083).

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

100-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu Kliendil lubataks seda tavapäraselt teha füüsilises kaupluses.

Juhul kui Klient on kaupa kasutanud muuks otstarbeks kui oli vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või esineb kauba kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis, jalatsikarp pakendatud kilepakendisse vms. Kui tellimus on jõudnud Teieni mitmes osas, siis tagastage palun kõik kaubad ühe saadetisena ning kasutage vabalt valitud tagastuskoodi.

Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Veebipood Kliendile e-postiga.

Veebipood tagastab tagastatava kauba Veebipoe poolt kättesaamisel Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või peab Klient esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauab üle andnud logistikafirmale.

Kõik maksed tehakse Kliendi arvelduskontole, millelt kauba eest tasuti, v.a lunatasuga tehtud maksed.

Veebipoel on õigus loobuda kauba müümisest või nõuda kaup tagasi olukorras, kus tehnilise vea tõttu on Veebipoes pakutava toote hind muutunud/muudetud võrreldes vastava toote turuhinna ebamõistlikult odavaks, kauba juures puudub selgeseõnaline info, et tegemist on kaubale kehtestatud erihinnaga. Veebipoel on sellisest tehingust õigus taganeda alates hinnavea teada saamisest, esitades Kliendile vastavasisulise kirjaliku avalduse.

Kauplusest ostetud kauba vahetamine ja tagastamine

Püsiklientidele, kes uuendavad oma kontaktandmeid ja annavad nõusoleku e-maili ning sms-i teel turunduslike teavituste edastamiseks, on alates 01.06.2018 õigus 100 päeva jooksul (alates ostu sooritamisest) tooted tagastada või ringi vahetada. Toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Raha tagastatakse ostja arveldusarvele 5 tööpäeva jooksul.

Toote vahetamine kulleriga

Toote vahetamiseks Venipak kulleriga võtke ühendust Veebipoe klienditeenidusega numbril 601 4411 või saatke kiri [email protected]. Vahetuseks vajalikud andmed on: tellimuse number, tagastatava ja uue soovitud toote laokood/SKU, suurus, täpne aadress kuhu kuller saab kauba tuua ja Teile üle anda. Seejärel saabub Teie e-mailile vahetustellimuse kinnitus, millega annate nõusoleku toote vahetamiseks. Kuller saabub 1-2 tööpäeva jooksul soovitud tootega ja võtab algselt tellitud toote tagasi.

Toote vahetamine pakiautomaadiga 

Toote vahetamiseks pakiautomaadiga võtke ühendust Veebipoe klienditeenidusega numbril 601 4411 või saatke kiri [email protected]. Vahetuseks vajalikud andmed on: tellimuse number, tagastatava ja uue soovitud toote laokood/SKU, suurus ja pakiautomaadi asukoht. Seejärel saabub Teie e-mailile vahetustellimuse kinnitus, millega annate nõusoleku toote vahetamiseks. Vahetuseks tellitud toode saabub 1-2 päeva jooksul pakiautomaati.
Vahetustoote saabudes pakiautomaati, tagastage esmalt pakk varasemas sms-is oleva tagastuskoodiga, seejärel võtke välja uus saabunud pakk.

Tasuta saab kõiki e-poest ostetuid tooteid tagastada lähimasse Weekendi kauplusesse, vaata kontakte siit. E-poest tellitud kauba eest füüsilises kaupluses raha ei tagastata.

Smartposti ja Omniva tagastatavad kaubad toimetatakse meieni 5 korda nädalas. Tagastuste käitlemine võib võtta aega 1-2 päeva.

Vahetustoode jõuab kliendini hiljemalt 4-5 päeva jooksul alates tagastatud kauba jõudmisest meieni ja esimene kord on toote vahetus kliendile Smartposti või Omniva-ga tasuta. Alates teisest vahetusest tasub kõik postikulud klient.

Kõige kiirem viis toote tagastamiseks või vahetamiseks on tuua see lähimasse WeekendShoes kauplusesse.

Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensioonid esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest esimese aasta jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja. 

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist. 

Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab Klient kahe kuu jooksul saatma toote tagasi meie e-poe teenindusse aadressil Niine 4a, Rakvere või tooma lähimasse WeekendShoes kauplusesse ning lisama tootega kirjaliku avalduse järgneva infoga:

  • Kliendi nimi ja kontaktandmed;
  • kaebuse esitamise kuupäev;
  • tootel ilmnenud defekt;
  • Weekend Eesti OÜ-le esitatav nõue;
  • arve number, võimalusel lisada arve koopia.

Avaldus võib olla vormistatud tavalisele paberile või välja prinditud pretensiooni akt, mille leiad siit> Pretensiooni esitamise akt

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

NB! Defektiga tagastatav toode peab olema puhastatud!

Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 2 kuu jooksul peale defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.

Võimalusel palume nõuetele mittevastava tootega tulla lähimasse WeekendShoes esindusse, et leida pretensioonile võimalikult kiiresti mõlemaid osapooli rahuldav lahendus.

Juhul, kui kliendi avaldus toote defekti kohta rahuldatakse, hüvitatakse kliendile ka defektiga toote tagastamisega seotud mõistlikud postikulud.

WeekendShoes ei vastuta:

  • Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
  • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
  • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral. 

Üles