Tagastamine ja vahetamine

Kauba vahetamine ja tagastamine

Kui e-poest ostetud kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada või vahetada teise suuruse või mudeli vastu 30 päeva jooksul, millest 14 päeva saab tasuta tagastada kasutades tagastuskoodi, muudel juhtudel enda kulul. Selleks tuleb täita tootega kaasas olnud tagastusleht ja tulla lähimasse Weekendi kauplusesse või saata kaup Seminari 18, Rakvere (Kroonikeskuse Smartpost või Turutare Omniva automaat, saaja tel.nr panna palun 58 508 083).

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis, jalatsikarp pakendatud kilepakendisse vms. 

Kliendil on võimalus e-poest Smartposti või Omniva pakiautomaati tellitud kaup 14 päeva jooksul tasuta vahetada, sisestades paki postiautomaati sama Smartposti uksekoodiga, mida kasutasite kättesaamisel või Omniva sms toodud uksekoodiga. Toote tagastamisel Smartposti või Omniva postiautomaadiga Weekend Eesti OÜ kulul, on meil õigus tagastatavalt summalt kinni pidada ostuga seotud postikulud. 

Kauplusest ostetud kauba vahetamine ja tagastamine

Püsiklientidele, kes uuendavad oma kontaktandmeid ja annavad nõusoleku e-maili ning sms-i teel turunduslike teavituste edastamiseks, on alates 01.06.2018 õigus 14 päeva jooksul (alates ostu sooritamisest) tooted tagastada või ringi vahetada. Toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Raha tagastatakse ostja arveldusarvele 5 tööpäeva jooksul. 

Toote vahetamine kulleriga

Toote vahetamiseks Venipak kulleriga palun võtke ühendust meie klienditeenidusega numbril 60 14 411 või saatke kiri returns@weekendshoes.ee. Vahetuseks vajalikud andmed on: tellimuse number, uue toote laokood ja suurus, täpne aadress kuhu kuller saab kauba tuua ja Teile üle anda. Seejärel saadab meie klienditeenindaja andmete kinnitamiseks Teile e-kirja, millele vastates annate nõusoleku toote vahetamiseks.  

Tasuta saab kõiki e-poest ostetuid tooteid tagastada lähimasse Weekendi kauplusesse, vaata kontakte siit.

NB! Smartposti ja Omniva tagastatavad kaubad toimetatakse meieni 2x nädalas, seega võib kauba jõudmine meieni võtta aega 3-4 päeva. Kõige kiirem viis toote tagastamiseks või vahetamiseks on tuua see lähimasse Weekendi kauplusesse. NB! E-poest tellitud kauba eest tavakaupluses raha ei tagastata.

Vahetustoode jõuab kliendini hiljemalt 7 päeva jooksul alates tagastatud kauba jõudmisest meieni ja esimene kord on toote vahetus kliendile Smartposti või Omniva-ga tasuta. Alates teisest vahetusest tasub kõik postikulud klient.

Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest Weekend Eesti OÜ poolt. Kaupleja ei tagasta raha kättetoimetamisega ega tagastamisega kaasnenud kulude eest. 

VIP-garantii

Kaupadele, millele on juurde ostetud VIP-garantii, on õigus saada 2 aastane müügigarantii. Kahe aasta jooksul  ilmnenud tootmisdefektiga toode vahetatakse kas uue vastu, tagastatakse raha või parandatakse. Kõik ekspertiisiga seotud kulud kannab kaupleja.

Tootmisdefekti ilmnemisel piisab telefonikõnest klienditeenindusse ning tootele tuleb tasuta järgi kuller. Asendustoode toimetatakse kohale samuti kulleriga.

Kasutamata ja originaalpakendis kaupa on õigus 90 päeva tagastada või vahetada teise toote vastu. Raha tagastatakse ostja arveldusarvele 5 tööpäeva jooksul. 

Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensioonid esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja. 

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist. 

Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab Klient kahe kuu jooksul saatma toote tagasi meie e-poe teenindusse aadressil Seminari 18, Rakvere või tooma lähimasse Weekendi kauplusesse ning lisama tootega kirjaliku avalduse järgneva infoga:

  • Kliendi nimi ja kontaktandmed;
  • kaebuse esitamise kuupäev;
  • tootel ilmnenud defekt;
  • Weekend Eesti OÜ-le esitatav nõue;
  • arve number, võimalusel lisada arve koopia.

Avaldus võib olla vormistatud tavalisele paberile või välja prinditud pretensiooni akt, mille leiad siit> Pretensiooni esitamise akt

NB! Defektiga tagastatav toode peab olema puhastatud!

Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 2 kuu jooksul peale defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.

Võimalusel palume nõuetele mittevastava tootega tulla lähimasse Weekendi kauplusesse, et leida pretensioonile võimalikult kiiresti mõlemaid osapooli rahuldav lahendus.

Juhul, kui kliendi avaldus toote defekti kohta rahuldatakse, hüvitatakse kliendile ka defektiga toote tagastamisega seotud mõistlikud postikulud.

Weekend ei vastuta:

  • Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
  • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
  • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.