Korduma kippuvad küsimused

Kas e-poes müüdavad tooted on olemas ka mõnes kaupluses?

Jah. Iga toote detailvaates on nupp "saadavus kauplustes" millele klikates on näha millisese kaupluses on toode ja suurused saadaval.

Kuidas leida endale sobiv suurus?

Suuruse valimise õpetuse leiate iga toote detailvatest nupu "suuruse info" alt, kus on välja toodud iga konkreetse toote suurused ja soovitused suuruse valikuks.

Kui kiiresti jõuavad ostetud kaubad kohale?

Kõik müüdavad kaubad on meie kauplustes olemas ja postitatakse tellimuse tegemise või sellele järgneval tööpäeval. Reeglina jõuab toode kliendini 1-2 tööpäevaga.

Mis teha kui tellitud toode ei sobi?

Kõige lihtsam ja kiirem viis on minna lähimasse Weekendi poodi ja toode seal sobiva vastu ringi vahetada või tagastada. Kui olete tellinud toote Smartposti või Omniva vahendusel on teil võimalik toode sama postiautomaadiga meile tasuta tagastada. Muudel juhtudel tuleb toode saata meie Rakvere kontorisse, Seminari 18.

Miks ma ei ole saanud tellimuse kinnitust e-posti aadressile?

Kui tellimuse kinnitus ei ole tulnud e-posti aadressile, siis on võimalik, et see on läinud rämpsposti/spam kausta. See esineb peamiselt gmail.com kasutajatel.

Kui tellitud kaup ei ole minuni jõudnud?

E-mailile saadetud tellimuse kinnituselt leiad jälituskoodi, mille abil saad jälgida kauba liikumist. Kui sealt vajaliku infot ei leia siis palun võta ühendust meie kliendiinfoga.

Kuhu sisestada sooduskood?

Sooduskood tuleb sisestada ostukorvis. Toodete loetelu all on väli "sul on sooduskood". Seejärel rakenda kupong. Soodustus kajastub paremal veerus allahindluse all.

Kas e-poe hinnad kehtivad kõikides Weekend kauplustes?

Püsikliendile kehtivad e-poe hinnad Tallinna, Tartu ja Pärnu kauplus/ladudes. Ülejäänud poodides võib hind erineda.

Mida teha kui tellitud toode ei sobi?

Kõige lihtsam ja kiirem viis on minna lähimasse Weekend poodi ja toode seal sobiva vastu ringi vahetada või tagastada. Kui tellimus on tehtud Smartposti või Omniva vahendusel on Teil võimalik toode sama postiautomaadiga meile tasuta tagastada 14-päeva jooksul. Venipak kulleriga tagastamisel, palume helistada Venipak klienditeenidnuse numbril 64 14 481, sooviga pakk tagastada Weekend Eesti OÜ-le. Täpsemaid tingimusi saate lugeda toodete tagastamise ja vahetamise alt.

Kuidas ma saan toodet vahetada kulleriga?

Toote vahetamiseks Venipak kulleriga palun võtke ühendust meie klienditeenidusega numbril 60 14 411 või saatke kiri info@weekendshoes.ee. Vahetuseks vajalikud andmed on: tellimuse number, uue toote laokood ja suurus, täpne aadress kuhu kuller saab kauba tuua ja Teile üle anda. Seejärel saadab meie klienditeenindaja andmete kinnitamiseks Teile e-kirja, millele vastates annate nõusoleku toote vahetamiseks.  

Kas kinkekaarti saab kasutada ka e-poes?

Füüsilisel kujul kinkekaarti saab kasutada vaid tavakauplustes.  

Kas tooteid on võimalik tellida ka kauplusesse?

Jah. Selleks palun saata kiri soovitud toodetega, enda kontaktelefoni numbriga ja lähima kauplusega info@weekendshoes.ee. Kauplusesse saatmisi komplekteerime korra nädalas.  

Kas tooteid on võimalik broneerida?

Jah, broneerime tooteid lühiajaliselt (maksimaalselt 24 tunniks). Selleks esitage soov meie kliendiinfosse. 

Kas e-poest tellides on võimalik tooteid osta järelmaksuga?

Järelmaksu võimalus meil esialgu puudub.

Mis riikidesse on võimalik Weekend jalatsipoest tellida?

Hetkel saadame tellimusi Eesti, Lätti ja Soome.