Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega.
Korduma kippuvad küsimused
Kas tooteid on võimalik tellida proovimiseks ka kauplusesse?
Jah. Esimesena Eestis pakume oma klientidele "Kliki & Proovi" teenust. Lisage 1-5 toodet ostukorvi ja valige tarne- ning makseviisiks "tellimine proovimiseks kauplusesse". Kauba transport on tasuta ja jõuab kohale 1-2 tööpäevaga, mille kohta saabub teavitav sms ja e-mail. Ootame Teid toodet proovima 3 päeva jooksul alates teavitamisest. Kui toode sobib toimub maksmine kaupluse kassasse kaardiga või sularahas.
Kas e-poes müüdavad tooted on olemas ka mõnes kaupluses?
Jah. Iga toote detailvaates on nupp "saadavus kauplustes" millele klikates on näha millises kaupluses on toode ja suurused saadaval.
Kuidas leida endale sobiv suurus?
Suuruse valimise õpetuse leiate iga toote detailvaatest nupu "suuruse info" alt, kus on välja toodud iga konkreetse toote suurused ja soovitused suuruse valikuks.
Kui ei ole kindel, kas valitud toode sobib mõõtudelt?
Mõõdame valitud toote vajaliku mõõdu Teie jaoks ära. Saatke meile e-mail [email protected], lisage valitud toote SKU (leiate toote kirjelduse alt) ning lisage millist mõõtu vajate (sisetalla pikkus/laius; vöö laius; T-särgi pikkus vms). Saadame mõõdud vastusega Teie e-mailile.
Kui kiiresti jõuavad ostetud kaubad kohale?
Kõik müüdavad kaubad on meie kauplustes olemas ja postitatakse tellimuse tegemise või sellele järgneval tööpäeval. Reeglina jõuab toode kliendini 1-2 tööpäevaga.
Mis teha kui tellitud toode ei sobi?
Kõige lihtsam ja kiirem viis on minna lähimasse Weekendi poodi ja toode seal sobiva vastu ringi vahetada või tagastada. Kui olete tellinud toote Smartposti või Omniva vahendusel on Teil võimalik toode sama postiautomaadiga meile tasuta tagastada. Muudel juhtudel tuleb toode saata meie Rakvere kontorisse, Niine 4a.
Kuidas ma saan toodet vahetada kulleriga?
Toote vahetamiseks Venipak kulleriga palun võtke ühendust meie klienditeenidusega numbril 60 14 411 või saatke kiri [email protected] Vahetuseks vajalikud andmed on: tellimuse number, tagastatava ja uue soovitud toote laokood/SKU ja suurus, täpne aadress kuhu kuller saab kauba tuua ja Teile üle anda. Peale vahetuse vormistamist tuleb Teie e-mailile tellimuse kinnitus, misjärel too kuller 1-2 tööpäeva jooksul soovitud toote ja võtab vana tagasi.
Miks ma ei ole saanud tellimuse kinnitust e-posti aadressile?
Kui tellimuse kinnitus ei ole tulnud e-posti aadressile, siis on võimalik, et see on läinud rämpsposti/spam kausta. See esineb peamiselt gmail.com kasutajatel.
Kui tellitud kaup ei ole minuni jõudnud?
E-mailile saadetud tellimuse kinnituselt leiad jälituskoodi, mille abil saad jälgida kauba liikumist. Kui sealt vajaliku infot ei leia siis palun võta ühendust meie kliendiinfoga.
Kuhu sisestada sooduskood?
Sooduskood tuleb sisestada ostukorvis enne maksma minemist. Toodete loetelu all on väli "sooduskood". Seejärel rakenda kupong. Soodustus kajastub paremal veerus allahindluse all.
Kas e-poe püsikliendihinnad kehtivad kõikides Weekend kauplustes?
Jah, püsikliendile kehtivad e-poe hinnad. Kliendile, kes kliendibaasis registreeritud ei ole, kehtivad kauplustes tavahinnad.
Kas kinkekaarti saab kasutada ka e-poes?
Füüsilisel kujul kinkekaarti saab kasutada nii e-poes, kui ka tavakauplustes, vt küsimust "Kuhu sisestada sooduskood?"
Kas tooteid on võimalik broneerida?
Jah, broneerime tooteid lühiajaliselt (maksimaalselt 24 tunniks). Selleks esitage soov meie kliendiinfosse.
Kas e-poest tellides on võimalik tooteid osta järelmaksuga?
Jah, e-poes ostes on võimalik tasuda järelmaksuga.
Mis riikidesse on võimalik Weekend jalatsipoest tellida?
Hetkel saadame tellimusi Eesti, Lätti, Leetu ja Soome.
Login and Registration Form